Sunday, April 5, 2009

Easy Breezy


Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Wearing F21 tank, Filippo Catarzi floppy hat, ae boyfit jeans, old socks, urban outfitters flats

Outfit post as promised!

It's a wonder how the weather lightens up my mood. It was nice outdoors, so I pulled out that sheer light tank I bought yesterday with my most comfiest fit jeans. I went for simple and clean today. The floppy hat I bought recently was the cherry on the top.

I'm wanting some brunch for dinner. Haha. I'm thinking pancakes with strawberries with confectioner's sugar and a huge bowl of cheesy pasta. Mm.. Sounds too good right now. Too bad I'm short on cash, or else I'm heading to the Cheesecake Factory asap. I also want some Domino's Bacon Ranch pizza.
You know what sounds fun right now? Being a food critic. I have a thing for good food.

The gold necklace is my mom's from Vietnam. I think my grandmother gave it to her, back when. The chinese words mean 'happiness'. I'm really hoping one day it will be passed on to me.

I just bought a jacket for sailing today. You know how some jackets have a hole on the end of the sleeve for the thumb? It has that. It's incredible. I think that's mainly the reason why I bought it. :)




22 comments:

Cassiopeia said...

ah, so gorgeous! loving the yellow scarf and that LOVELY necklace! you look so relaxed and happy :D

xxxc

http://clothestohealabrokenheart.blogspot.com/

Frickys said...

I am so digging your jeans!!!!

Kate said...

Your jeans are amazing!

cras4 said...

you look so comfy in those leg warmers.

Claudia said...

I love the jeans!

V to the K said...

franny! haha omg. is that the cool floppy hat that we saw at TJ Maxx!? haha omg looks so cute! :) lovin the outfit. i also love the necklace! haha. you got a new jacket for sailing? awesome! can't wait to see it ;)

yiqin; said...

Ah you look so fab! I want a floppy hat too

nicole said...

LOVE that floppy hat! :] <3

anne said...

love the ring!

Hannah said...

I really like the legwarmers poking out of the jeans! Also the hat. Very summery.

Cassiopeia said...

thanks for the comment... studding is just too much fun!!! i May have ended up studding the jeans 'til 4am this morning... oops! finished them in time to wear today tho! woop! think i scared some of the academics busy researching in the university library today with my fierce outfit (up on the blog) ;-D

xxxc

http://clothestohealabrokenheart.blogspot.com/

Monika Dubska said...

oh my gosh! WOW the whole outfit is amazing, from the hat to the jewerlly. i also love the jeans

awesome blog!!!!!
wanna exchnage links?

hope to hear from you ,
Monika ♥

kaitlyn said...

i love the way you're wearing the jeans.

The Stylish Wanderer said...

oh I love the hat and jeans. so airy.

Monika Dubska said...

wow im happy you replied! :D

yeah its "monikas corner"

ill add you right now :)
do you have facebook?

xoxo

Kay said...

I love the hat! It totally tops it all off

Kay said...
This comment has been removed by the author.
She's Dressing Up said...

Love the length of the jeans with the socks!!

Rosanna said...

i really love this with the socks!!!

http://www.littlemissdressup.com

Cathy said...

i love your rings and the jeans

princess722721 said...

omg! that ring is to die for!

i <3 big rings!
your blog is amazing

http://iwalkaroundlikeiowntheplace.blogspot.com/

AMIT said...

The ring in your finger is very nice.

Lise charmel lingerie